adidas tubular adidas yeezy adidas gazelle adidas schuhe new balance nike air force adidas zx flux nike air max 90 asics schuhe nike air max adidas nmd adidas superstar converse schuhe nike air max thea adidas stan smith nike air max 2016 nike huarache adidas ultra boost nike free

Özkan Eroğlu
 
Generic Cialis Soft Kamagra Jelly Generic Female Viagra Generic Viagra Super Active Generic Priligy Generic Cialis Professional Viagra bestellen Viagra Tabletten Cialis kaufen Cialis Generika kaufen Viagra kaufen Cialis 20mg Pas Cher Acheter Generic Propecia Acheter Super Avana Levitra en ligne Viagra gebruiksaanwijzing Lida Afslankingskoffie Viagra kopen Priligy kopen met 60mg Dapoxetine Kamagra kauwtabletten kopen Sildenafil Priligy Cialis Jelly Cialis Original Viagra Generico Cialis Originale Kamagra 100 mg Kamagra Oral Jelly
Ana Sayfa  |  Özgeçmiş ve Faaliyetler  |  Makale ve Deneme  |  Köşe Yazıları  |  Misafir Köşesi  |  Duyurular  |  İletişim
cialis generika kamagra australia cialis preise cialis kaufen cialis bestellen levitra generika viagra online kaufen kamagra bestellen cialis generika kamagra oral jelly kamagra 100mg prix cialis cialis generique kamagra gel viagra prix viagra pour homme acheter cialis kamagra prix viagra pas cher cialis 20mg levitra 20
 
  GELENEK MESELESİ İÇİN

 

Bir sanatçının gelenekten beslenmesi oldukça önemli; eğer bir ülkenin geleneği varsa, ki ülkemiz için böyle bir gelenek mirası söz konusu. Fakat gelenekten yararlanırsınız da, nasıl bir sonuca ulaştığınızdır önemli olan. Son yargıda, plastik öğelerin nasıl kullanıldığı, bu kullanımda özellikle tekrara düşmeden yeni bir eleman oluşumuna gidilip gidilmediğine iyi bakmak gerekir. Bu bağlamda ülkemiz sanatında en güçlü çıkışı çok tiplere yönelen Erol Akyavaş yapar. Ömer Uluç’un Siyah Kalem’i nasıl değiştirip, farklı okuduğu da tek tip üzerinden derinleşmesinde görülebilir. Tanju Demirci’nin Selçuklu birimlerini nasıl da çağdaş resmin hizmetine yönelttiği ortadadır. Hatta Selma Gürbüz’ün de, özellikle naif halk sanatından etkiler alma meselesini de iyi okumak gerekir. Mesela birinin Matrakçı Nasuh’tan çıkış bulması falan işin hikâye kısmıdır; siz böyle bir çıkış yaparsınız fakat daha sonra sadece atmosferik renklerle oynayıp, kalıba dayalı bir kompozisyon şemasını da kullanarak her şeyi ruhsuzlaşan bir tekrara çevirebilirsiniz. Böylece bir posterden bile etkisiz bir hale ulaşır, sadece kendi çapınızda bir film çevirirsiniz. Çıkış tamam da olsa sonuca bir kimse, “eleman”, “malzeme” ve “uzam” zenginlikleriyle ulaşabilir.

08 Şubat 2018



        


 
 
Copyright © 2005-2013 ozkaneroglu.com - Sitenin yayın hakları Özkan Eroğlu’na aittir. Kaynak göstermek şartı ile alıntı yapılabilir.